t. +31 (0)162 69 21 48

Privacyverklaring en klachtenprocedure

Bianca Schmaal • jan. 08, 2024

Wat hebben de privacyverklaring en klachtenprocedure met elkaar te maken?

In allebei de documenten hebben we nodige wijzigingen en/of aanpassingen doorgevoerd en deze zijn inmiddels helemaal up-to-date.


Privacyverklaring

Binnen onze organisatie hebben we de nodige wijzigingen doorgevoerd denk hierbij aan het invoeren van ons elektronisch cliëntendossier en het implementeren van de vragenlijst (PREM), om zo onze kwaliteit te monitoren. Deze wijzigingen hebben ook effect op onze privacyverklaring we vinden het van belang namelijk dat je privacy en veiligheid gewaarborgd blijft.


Klachtenprocedure

Als gevolg van onze overstap naar een andere beroepsorganisatie hebben we onze volledige klachtenprocedure herzien. Het is voor ons essentieel dat je hiervan op de hoogte bent. Naast de aanpassingen in de klachtenprocedure hebben we ook nieuwe samenwerkingsverbanden opgezet voor de onafhankelijke klachtenfunctionaris via Stichting S.C.A.G. en voor de behandeling van geschillen door de Geschilleninstantie Zorg.


Toegang tot informatie

Bij ons draait alles om openheid en helderheid, en dat geldt ook voor de toegang tot belangrijke documenten en informatie. Daarom hebben we ervoor gezorgd dat alle documenten en informatie gemakkelijk te vinden zijn, zowel in jouw elektronisch cliëntendossier als op onze website. We vinden het van cruciaal belang dat je volledig op de hoogte bent en daarom hebben we besloten om eerdere versies van documenten te verwijderen uit je elektronisch cliëntendossier, zodat je alleen beschikt over de meest recente en up-to-date versies.


Informatie en documenten digitaal

We streven ernaar om zo min mogelijk te printen. Daarom stellen we deze informatie direct beschikbaar op onze website en voegen we deze onmiddellijk toe aan je elektronisch cliëntendossier na het maken van een eerste (kennismakings)afspraak. Zo heb je direct toegang tot alle benodigde documenten, waar en wanneer je ze ook nodig hebt. Wil je de informatie op papier ontvangen? Laat het ons dan weten. We zorgen dat deze dan voor je klaarliggen bij de eerstvolgende afspraak.

door Bianca Schmaal 18 dec., 2023
Vergoeding van complementaire zorg door zorgverzekeraars
Online afspraak maken
door Bianca Schmaal 03 nov., 2023
Gemakkelijk zelf afspraken inplannen en toegang tot je cliëntendossier
computer met daarop diagrammen omtrent kwaliteit
door Bianca Schmaal 07 apr., 2023
Wij vinden het belangrijk om de kwaliteit van onze zorgverlening te verbeteren en daar hebben we je hulp bij nodig! Ontvang je een uitnodiging om deel te nemen aan een PREM-meting? Vul dan de vragenlijst in. Met deze vragenlijst krijgen we inzicht in je ervaringen met de zorg die je van ons hebt ontvangen en kunnen we onze dienstverlening verbeteren.
door Bianca Schmaal 29 dec., 2022
Zilveren Kruis, De Friesland en FBTO kiezen voor kwaliteit
nu ook mogelijk, consult via beeldbellen
door Bianca Schmaal 20 feb., 2000
Het is nu ook mogelijk om een afspraak te maken voor een beeldbelgesprek.
Meer posts
Share by: