Praktijk Bianca Schmaal
Benraatshoef 24
4941 TL Raamsdonksveer
The Netherlands
t. +31(0)162 69 21 48
t. +31 (0)162 69 21 48
In allebei de documenten hebben we nodige wijzigingen en/of aanpassingen doorgevoerd en deze zijn inmiddels helemaal up-to-date.
Privacyverklaring
Binnen onze organisatie hebben we de nodige wijzigingen doorgevoerd denk hierbij aan het invoeren van ons elektronisch cliëntendossier en het implementeren van de vragenlijst (PREM), om zo onze kwaliteit te monitoren. Deze wijzigingen hebben ook effect op onze privacyverklaring we vinden het van belang namelijk dat je privacy en veiligheid gewaarborgd blijft.
Klachtenprocedure
Als gevolg van onze overstap naar een andere beroepsorganisatie hebben we onze volledige klachtenprocedure herzien. Het is voor ons essentieel dat je hiervan op de hoogte bent. Naast de aanpassingen in de klachtenprocedure hebben we ook nieuwe samenwerkingsverbanden opgezet voor de onafhankelijke klachtenfunctionaris via Stichting S.C.A.G. en voor de behandeling van geschillen door de Geschilleninstantie Zorg.
Toegang tot informatie
Bij ons draait alles om openheid en helderheid, en dat geldt ook voor de toegang tot belangrijke documenten en informatie. Daarom hebben we ervoor gezorgd dat alle documenten en informatie gemakkelijk te vinden zijn, zowel in jouw elektronisch cliëntendossier als op onze website. We vinden het van cruciaal belang dat je volledig op de hoogte bent en daarom hebben we besloten om eerdere versies van documenten te verwijderen uit je elektronisch cliëntendossier, zodat je alleen beschikt over de meest recente en up-to-date versies.
Informatie en documenten digitaal
We streven ernaar om zo min mogelijk te printen. Daarom stellen we deze informatie direct beschikbaar op onze website en voegen we deze onmiddellijk toe aan je elektronisch cliëntendossier na het maken van een eerste (kennismakings)afspraak. Zo heb je direct toegang tot alle benodigde documenten, waar en wanneer je ze ook nodig hebt. Wil je de informatie op papier ontvangen? Laat het ons dan weten. We zorgen dat deze dan voor je klaarliggen bij de eerstvolgende afspraak.